Известие

Collapse
No announcement yet.

Кой запали днес?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
    Браво на всички които са запалили а дали е нужно ако карате със 10в40 просто маслото става на грес чукат клапани .товя май повече като убиство на дигателя замислете се какво става във него
    Е че дай да не караме зимата, що за тъпотия. Все известен факт е че 80% от износването на двигателя става при студен старт, ама какво от това, нали сме си купили коли които да ни вършат работа когато трябва. С такси ли тряя се движим като стане под -10, бах тая кочина. Пък и монтьорите иначе гладни ше умрат.

    пс И за да не само спам, моя хлопел пали от ряз, въпреки че хакумлятора е за смяна, а алфата от подписа съм я палил и на -28 (доколкото си спомням).
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      Тая нафта е пълна с парафин
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Известен факт е, че нафтата от Шел е добра, но при -20 има проблем с нея. Парафина си е факт. За шел инфото ми е от вътрешен човек!
      Ами да ти кажа, зареждам само от Шел, и днес сутринта си запалих от раз, без никакви проблеми.Веднъж реших да заредя на Еко защото много хвалят тяхната нафта, и на другият ден след зареждането ми светна индикацията за вода в горивото.Много ми е чудно, колко е вътрешен човекът ти и как точно е разбрал, че има парафин!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ще съм доволен, ако ми отговориш на този въпрос с някъкви конкретни аргументи.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • Аз днес запалих от третия път на -16, като на втория път си помислих, че това е краят, но все пак при третия опит запали
        Предполагам, че проблемите дойдоха от минималното количество нафта в резервоара - така се случи, че снощи колата остана да нощува на дълбока резерва и днес малкото нафта май си каза думата
        Зареди съм до горе и утре пак ще тествам
        sigpic

        Comment


        • Огромна фирма в Русе, която има сключен договор с Шел. Винаги зареждат от там, и изследват нафтата. Човека ми каза така: нафтата е супер, но при -20 се вижда парафина в нея, който е над нормите.
          Каза ми, че ако караш на над 0 градуса немаш грижи.
          За Еко, за три години зареждане от там никога не съм имал проблем. Шел в Русе е от мн години, не е франчайз.
          За повече инфо на лични да не спамя в темата, за което съжалявам!
          Last edited by rusiq86; d.m.y г., 13:24.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            Е че дай да не караме зимата, що за тъпотия. Все известен факт е че 80% от износването на двигателя става при студен старт, ама какво от това, нали сме си купили коли които да ни вършат работа когато трябва. С такси ли тряя се движим като стане под -10, бах тая кочина. Пък и монтьорите иначе гладни ше умрат.

            пс И за да не само спам, моя хлопел пали от ряз, въпреки че хакумлятора е за смяна, а алфата от подписа съм я палил и на -28 (доколкото си спомням).
            Не рабирай погрешно колата сие твоя .но днес при -20/-21 гледах как запали една 166 2.4 джт запали от първият път но после работи 10-15 сек много зле за това писах за10в40 ако искаш да караш и на -30 сложи масло 5/40 или 0/40


            Съжалявам за знаци и запетай от телефона е поста
            156 SW 1.9JTD 110ph

            Comment


            • А вие защо карате с 10W40 ?
              По принцип питам....
              sigpic

              Comment


              • Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                А вие защо карате с 10W40 ?
                По принцип питам....
                Щото е ефтинко ве майна, батка...

                Comment


                • Моите печки запалиха и двете на -22.
                  Първо на един цилиндър..после дойдоха и другите въпреки че нафталина и на двете беше с добавки да не стават на желе.Ама все пак -22 си е сериозна работа
                  sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Щото е ефтинко ве майна, батка...
                    Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                    А вие защо карате с 10W40 ?
                    По принцип питам....

                    По принцип нее работа фо евтино скъпо става на въпрос препоръки всеки вика стара кола 10/40 че инече 5/40 щяло да го гори това са приказки по магазини и майстори и било по евтино но дали е така напримерно моята е със 5/40 кастрол и смяната е към 15 к км а на 10/40 е към 10к км

                    А на166та ще бъде налято selenia wr
                    156 SW 1.9JTD 110ph

                    Comment


                    • Сутринта запалих на -14 някъде от първия път, точно след запалването хлъцна и ми се струваше, че малко повече трака от обикновенно, та да - маслото сигурно е доста гъсто при тези температури. Да ви кажа и усилието за включване на скоростите ми се струваше малко по-голямо от обикновенно, ама аз съм си слаботелесен, може и да не съм си пил витамините сутринта. Маслото на скоростите не съм го и проверявал от както съм взел колата, може би пролетта ще го сменя просто за всеки случай. Нафтата е от Еко на Шипченски Проход (има значение не само веригата, всяка бензиностанция си зарежда от където каже управителя) ако някой се интересува - от както съм взел колата зареждам там. Не знам дали е добра, предполагам, че е боклук както навсякъде, но не съм имал премеждия с горивото още. Е, да беше 1,20лв. на литър щеше да е по-добре...
                      sigpic

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от badmadafaka
                        По принцип съм съгласен с написаното... То и в топло време си мисля, че 10W40 не е маслото на жетеде-то... Ама в крайна сметка всеки си решава сам как да си троши колата...
                        В интерес на истината като вдигнеш капака и пише да се кара с Селениа ТД 10W40 И не и пречи ама грам, стига да е качествено!
                        Друг е въпроса че 5W40 е добре, макар тия 5W40 да не са пълни синтетики...
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от hayho Покажи съобщение
                          ...Да ви кажа и усилието за включване на скоростите ми се струваше малко по-голямо от обикновенно, ама аз съм си слаботелесен, може и да не съм си пил витамините сутринта. Маслото на скоростите не съм го и проверявал от както съм взел колата, може би пролетта ще го сменя просто за всеки случай...
                          Ще им правите гимнастика на скоростните кутии в такива студове. Препоръчително е в голям студ да покараш по около 300-400 м на всяка предавка, и чак тогава да си караш по нормален начин, това е за да се загрее всяко зъбно колело.
                          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          В интерес на истината като вдигнеш капака и пише да се кара с Селениа ТД 10W40 ...
                          Откъде да знае Създателя, че творението му ще попадне в такива сурови условия, ако знаеше, сигурно щеше да препоръча да вървим пеша докато стане +10.
                          Вчера сутринта с много псувни не можах да запаля другата /бензина и свършил неусетно/ та нямаше време и напнах алфата. Ей, ега ти късмета, не бях изминал и 500 м и някакво парче лед излетя със страшна сила изпод гумите на един тролей и така прасна предото стъкло, че ми се изправи косата... Добре, че не се счупи, ама си беше страшен трясък.
                          Last edited by Liminat; d.m.y г., 18:43.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                            По принцип нее работа фо евтино скъпо става на въпрос препоръки всеки вика стара кола 10/40 че инече 5/40 щяло да го гори това са приказки по магазини и майстори и било по евтино но дали е така напримерно моята е със 5/40 кастрол и смяната е към 15 к км а на 10/40 е към 10к км

                            А на166та ще бъде налято selenia wr
                            Колега, това със смяната на 15к е хубаво да го забравиш, защото съм сигурен, че на 15к това масло вече няма почти никакви свойства.
                            п.с. Не ме разбирай погрешно и аз карам само с 5в40, ама м/у 9к-10к задължително смяна. Поздрави!
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                            Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                            Comment


                            • изкефих се днес в 6.45 но борда показваше -19 запали от раз JTD-то , един цилиндър за секунда се зачуди май накъде да тръгне но на втората влезе в крак ,с добавка ми е нафтата
                              Last edited by achov; d.m.y г., 19:52.
                              147 JTD

                              Comment


                              • 7:15ч. -19 градуса, даже дисплея усети студа и работеше малко флегматично, счупих си стъргалката от търкане, отвън-отвътре, това е екстрата да си държиш колата на улицата!

                                Утре мисля след 10ч. да я покарам пак малко да го заредя, въпреки, че е нов акумулатора ми 63Амп и за сега пали от 1 път.
                                sigpic
                                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                                0889 636 093

                                Comment

                                Working...
                                X